close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בכיינות של השבט הלבן השליט

אסף גולןכ אלול, תשעד15/09/2014

השמאל הישראלי המפונק, זה שאמור לדגול באמת ובתמים בשוויון אזרחי, כל הזמן מפלה בין דם לדם ומתבשם מהנאורות והחכמה השכלית שלו.

תגיות:

אם 43 בסטונרים בשוק, נהגי מוניות או אבות בית במוסדות חינוך היו מפרסמים מכתב סרבנות לשרת ביהודה ושומרון מסיבות מצפוניות אך אחד במדינה לא היה מתרשם. לעומת זאת ברגע ש-43 מילואימניקים מיחידת 8200 מפרסמים מכתב כזה הארץ רועדת. כאילו שפתאום ירדו לארץ 43 בני עליון וחיוו את דעתם על הקורה במדינה. מדובר כמובן בקשקוש מוחלט. מבחינה אזרחית אין שום הבדל בין מנקה רחובות לפרופסור באוניברסיטה. לכולם יש את הזכות הלגיטימית להביע את דעתם על המתרחש בישראל ושני הקולות שלהם שווים את אותו המשקל בבחירות לכנסת וגם אגב בשירות בצה"ל. אגב לא פעם דווקא בסטונר בשוק צודק יותר בבית הספר של החיים כיוון שהוא מחובר הרבה יותר לעולם המציאות ולא מדמיין לעצמו שטויות במגדל שן סגור ומסוגר.

אלא שהשמאל הישראלי המפונק, זה שאמור לדגול באמת ובתמים בשוויון אזרחי, כל הזמן מפלה בין דם לדם ומתבשם מהנאורות והחכמה השכלית שלו. חכמה מדומיינת כמובן שאין מאחריה אלא רק התנהגות ילדותית של אנשים שצריכים לחלוק את השלטון בארץ עם קבוצות אוכלוסייה אחרות. כך בצורה ממשית מתברר, ולא בפעם הראשונה, שהשמאל הלבן הישראלי עסוק לא רק בדיון ציבורי פוליטי על משמעות החיים בישראל וההתנחלות בכל חלקי המולדת, אלא בעיקר בהתנשאות על שאר החברה. השבט להבן הזה, שהולך לאופרה ומנצל את היתרון החברתי כלכלי הבסיסי שיש לו כדי לקדם את יקיריו באקדמיה ובכל תפקידי המפתח בישראל אינו מייצג אף אחד, אפילו לא את בוחריו.

שהרי להפגין נגד ה"כיבוש" זו פעולה קלה הרבה יותר מאשר לדאוג באמת למצבם של החלכאים והנדכאים בישראל. אלא ששוב ושוב אנו נתקלים בקבוצה אזרחית מסוג מסוים שלה מותר הכל. מותר לה, ורק לה כמובן כי סירוב של הימין יהרוס את המדינה,  לסרב לשרת בצה"ל, מותר לה להתפרנס במשכורות דמיוניות בלי להרגיש את העושק שיש בכך כששאר המדינה בקושי סוגרת את החודש, מותר לה להחליט מה היא תרבות יפה ומה הם שירים "ים תיכוניים" מסוגה נמוכה וכן הלאה.

הצביעות הזו, המוסריות בשקל שאין מאחריה כלום, היא מה שבעיקר גורם לקבוצה הזו שלא להשפיע על החברה בישראל. שהרי למה שנקשיב לאנשים שבעים, שמחליפים את ירושלים בברלין ושעדיין מסתכלים על כולנו במבט קולוניאליסטי אירופאי שבז ללבנטיניים המזרח תיכוניים. במילא התחושה היחידה שיש לחוש אל סירוב מהסוג הזה היא בוז מוחלט.

יאללה תסרבו, תמשיכו לטבול את עצמכם במי ההתנשאות העצמית שאתם מייצרים. תמשיכו לדמיין שאתם טובים יותר כשבופעל אתם מבטלים את זהותכם העצמית כלפי אירופה ששרפה אתכם בתאי הגזים. רק שברגע האמת, כשנחליט לבד מה טוב לנו בארץ הזו, אל תזכרו לצעוק חמאס, שהרי מי שמתנתק מהחברה בה הוא חי, זכותה של חברה זו להתנתק ממנו חזרה. 

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה